Sunday 26 March 2017

کلیم و نجی مسیح و صفی خلیل و رضی رسول و نبی




(شعر نمبر04) 
کلیم و نجی مسیح و صفی خلیل و رضی رسول و نبی
عتیق و وصی غنی و علی ثنا کی زباں تمہارے لیے
 *کلیم--حضرت موسیٰ علیہ السلام کا لقب (کلام کرنے والا) * نجی -- حضرت نوح علیہ السلام کا لقب ( نجات پانے والا * مسیح -- حضرت عیسیٰ علیہ السلام کا لقب ( ہاتھ لگا کر مردوں کو زندہ کرنے والا) *صفی--حضرت آدم علیہ السلام ( صفائی والے) * خلیل -- حضرت ابراہیم علیہ السلام ( پیارا) * رضی --حضرت اسماعیل علیہ السلام ( پسندیدہ) * عتیق -- حضرت ابو بکر صدیق رضی اللہ تعالیٰ عنہ(برگزیدہ،آزاد) * وصی-- حضرت عمر فاروق رضی اللہ تعالیٰ عنہ(جس کو وصیت کی گئی ہو) *غنی-- حضرت عثمان غنی رضی اللہ تعالیٰ عنہ (مالدار) * ثنا -- تعریف
مفہوم و تشریح
 موسیٰ کلیم اللہ ہوں یا نوح نجی اللہ ہوں ، آدم صفی اللہ ہوں یا ابرہیم خلیل اللہ ہوں ، حضرت اسماعیل ہوں یا کوئی بھی نبی و رسول علیہ السلام ہو اور ہاں ہاں صدیق اکبر ہوں یا فاروق اعظم ہوں یا عثمان غنی ہوں یا علی المرتضی شیر خدا رضوان اللہ تعالیٰ علھیم اجمعین ہوں ہر کوئی آپ ہی کی تعریف میں رطب اللسان نظر آ رہا ہے۔ ہر نبی اپنی امت کے سامنے آپ کی شان کا خطبہ پڑھتا نظر آ رہا ہے، آپ کی آمد سے اپنی امت کو آگاہ فرما رہا ہے اور آپ پر ایمان لانے کا وعدہ لے رہا ہے۔
( ومبشر ابر سول یاتی من بعدی اسمہ احمد۔ الصف)
؂ آمد تیری اے ابر کرم رونق عالم تیرے ہی لیے گلشن ہستی یہ بنا ہے
فردوس و جہنم تیری تخلیق سے قائم یہ فرق بدو نیک تیرے دم سے ہوا ہے (سلمان ندوی)
اوھی اللہ تعالیٰ الی بنی اسرائیل انہ من لم یقن با حمدا دخلتہ النار۔
 اللہ تعالیٰ نے بنی اسرائیل کو صاف صاف الفاظ میں فرما دیا ( دیکھو اگرچہ فضلتکم علی العلمین۔کی شان تمہیں میں نے ہی عطا کی ہے لیکن اگر تم میرے محبوب پر ایمان نہیں لاؤ گے تو سیدے دوزخ میں جاؤ گے (امام ابو نعیم عن انس رضی اللہ عنہ )

No comments:

Post a Comment