Friday 17 March 2017

(رباعی نمبر 06) تم جو چاہو تو قسمت کی مصیبت ٹل جائے کیونکہ کہوں ساعت سے قیامت ٹل جائے


(رباعی نمبر 06) 
تم جو چاہو تو قسمت کی مصیبت ٹل جائے
کیونکہ کہوں ساعت سے قیامت ٹل جائے
للہ اٹھا رُخِ روشن سے نقاب 
مولیٰ مری آئی ہوئی شامت ٹل جائے
مشکل الفاظ کے معنی
*مصیبت --دُکھ، پریشانی * ٹل جا ئے - -رفع دفع ہو جائے* ساعت -- مقررہ وقت *للہ --اللہ کے واسطے *نقاب-- پردہ * شامت نحووست، بدبختی 
مفہوم و تشریح
اے میرے آقا ! ﷺ میں یہ تو نہیں کہہ سکتا کہ قیامت کی مصیبت ٹل جائے اور قیامت قائم ہی نہ ہو لیکن یہ کہہ سکتا ہوں کہ آپ اگر چاہیں تو میری بدبختی کی مصیبت تو ٹل سکتی ہے خدا کے لیے اپنے چہرۂ انور سے پردہ اُٹھاؤ تاکہ اے میرے آقا و مولیٰ! میرے اوپر آئی ہوئی نحوست تو ٹل جائے۔
؂کدوں تک غم دیاں سَٹاں رہوے گا شاد ایہہ سہندا ایہدا ھُن ہو گیا جثہ اے نیلا یا رسول اللہ ﷺ

No comments:

Post a Comment