Thursday 4 May 2017

(شعر نمبر06) اس گلی کا گدا ہوں میں جس میں



(شعر نمبر06) 
اس گلی کا گدا ہوں میں جس میں
مانگتے تاجدار پھرتے ہیں                   
مشکل الفاظ کے معنی
*گدا -- بھکاری * تاجدار -- بادشاہ 
مفہوم و تشریح
 میں کوئی معمولی در گاہ کا منگتا نہیں ہوں بلکہ آقا دو جہاں ﷺ کی گلی کا فقیر ہوں جہاں دنیا کے بڑے بڑے بادشاہ بھی سرکار ﷺ کے کرم کی بھیک مانگتے پھر رہے ہیں۔
؂منگتے تو منگتے ہیں کوئی شاہوں میں دکھا دو
جس کو میری سرکار سے ٹکرا نہ ملا ہو                                  
 یہ در کوئی عام در تھوڑا ہی ہے، جہاں سے کوئی خالی ہاتھ لوٹ جائے بلکہ یہ تو ایسا در ہے کہ اس در پر ابوبکرؓ آئے تو صدیق اعظم بن گے ، عمرؓ آئے فاروق اعظم بن گے، عثمانؓ آئے غنی بن گے، علیؓ آئے شیر خدا بن گے، جنگ میں اگر کسی صحابی کی آنکھ نکل گئی تو وہ بارگارہ رسالت ﷺ میں حاضر ہوتا ہے، کسی صحابی کا بازو اگر جنگ میں کٹ جاتا ہے تو وہ بھی آقا کریم ﷺ کی بارگاہ میں حاضر ہوتا ہے انسان تو انسان بلکہ جانور بھی بارگاہ رسالت ﷺ میں اپنی فریادیں لے کر حاضر ہوتے ہیں ، کیونکہ سب کو پتہ ہے کہ یہی وہ در سے جہاں سے کوئی خالی ہاتھ نہیں جاتا۔

No comments:

Post a Comment